ACB VvE Beheer Administratief Beheer

Administratief Beheer is de basis voor een gezonde VvE

Zit u in het bestuur van een VvE, maar heeft u niet genoeg tijd om de ledenadministratie bij te houden? ACB VvE Beheer denkt met u mee. Wij nemen alle administratieve zaken uit hand van de VvE. Wij zorgen onder andere voor een dagelijkse update van de debiteurenadministratie. U wilt natuurlijk niet bij uw buurman langs gaan om hem te herinneren aan achterstallige betalingen. Daarnaast zorgt ACB VvE Beheer ook voor de crediteurenadministratie van de VvE. Betalingsafspraken met leveranciers moeten natuurlijk nagekomen worden.

Ook het houden van een Algemene Ledenvergadering (ALV) is een jaarlijks terugkerend aspect bij de Vereniging van Eigenaren. Voordat een ALV gehouden kan worden moet er aan een aantal administratieve zaken voldaan worden. ACB VvE Beheer regelt voor de VvE de gehele gang van zaken. Vanaf de uitnodiging tot aan het versturen van de notulen.

Onder Administratief Beheer vallen de volgende aspecten:

  • Het voeren van de leden­administratie
  • Het bijhouden van het papieren en digitale archief

  • Het verzorgen van informatie­verstrekking richting de leden, Bestuur en andere instanties
  • Het geven van individueel advies aan de leden

  • Het geven van infor­matie bij aan-/verkoop
  • Het begeleiden van een eigendoms­overdracht
  • Het bewaken van contracten

  • Het indienen en begeleiden van verzekerings­claims
  • Coördineren van de aan­melding van bestuurs­leden bij de KvK